цена на фотокниги





Категории

Правила повернення фотокниг!

ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ ПРЕТЕНЗІЙ І СПОРІВ



1. Компанія ЄвроФото гарантує належну якість надаваних послуг, які відповідають стандартам, прийнятим для фотодруку і палітурних робіт. при незначних дефектах якості друку, що не спотворюють загальне сприйняття зображення, якість наданих послуг вважається прийнятною.

Претензії приймаються на розгляд протягом 5 календарних днів з моменту отримання Користувачем продукції.



Претензії не розглядаються, якщо вони пов'язані з:

  1. Порушенням технічних вимог до макетів;
  2. Помилками при створенні макета, внаслідок чого частина зображень могла бути обрізана;
  3. Незначними відмінностями в передачі кольорів зображень в двох однакових продуктах, віддрукованих в різний час;
  4. Незначними відмінностями в передачі кольорів зображень між розворотами фотокниги і фотообкладинкою, так як використовуються різні види друку: фотодрук розворотів і струменевий для фотообкладинок;
  5. Незначним скосом шва, особливо в комбінованих обкладинках, оскільки збільшується товщина обкладинки за рахунок загортання шкіри. Особливо це помітно на мінібуках;
  6. Наявністю поодиноких бульбашок на розвороті фотокниги, які виникають внаслідок склейки фотозображення з пластиковою основою;
  7. Відцентовуванням біговки, що супроводжується зміщенням фотозображення щодо центру фотокниги до 3 мм;
  8. Різницею в симетричності зображення, що виникла внаслідок обрізки Друкування матеріалу, яка не перевищує 5 мм;
  9. Незначної непаралельності фотообкладинки з лініями кришки обкладинки, якщо кут нахилу не перевищує 5 °;
  10. Наявністю незначної клейкої речовини на обкладинці фотокниги або альбому;
  11. Зовнішніми пошкодженнями, пов'язаними з доставкою замовлення транспортною компанією;
  12. Наявністю механічних пошкоджень в книзі, які виникли після отримання клієнтом замовлення.




2. Користувач, який вважає, що його права й інтереси порушені, направляє претензію за адресою електронної пошти info@eurofoto.com.ua разом з якісним фотозображенням бракованих елементів книги.



У разі задоволення претензії:
Користувач пересилає браковану продукцію тим способом, яким отримав впродовж 3-х робочих днів з дня розгляду претензії;

Компанія Еврофото повинна або усунути причину виникнення претензії (брак або дефект продукції) тим методом, який є прийнятним в конкретній ситуації і який залежить від ступеня пошкодженості продукції, або надати знижку на замовлення, що буде обумовленими в індивідуальному порядку.



3. Всі претензії і суперечки, які не вдалося врегулювати за допомогою даної угоди, вирішуються відповідно до норм законодавства України.



Звертаємо Вашу увагу на те факт, що згідно з Додатком N3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня в 1994 р N 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України" "Про захист прав споживачів", друкована продукція відноситься до переліку продуктів, що не підлягають обміну (поверненню).

Admin Eurofoto

7. 09. 2017

0